پت و مت
پت و مت
یه مشت سوال تصویری

سلام خوفید سلامتید

 

اینباز یه مشت سوال تصویری باحال

 

اوردم امید وارم خوشتون بیا

 

برید نیگا کنید اگه دوست داشتید نظر بدید.

۱:

خودم GLX خخخ

۲:

من که میگم همشون خوفن شوما چی؟؟

۳:

هیشکدوم لعنت به کسی که فوتبال رو اختراع کرد!!!

۴:

من هفت شوماااااا؟؟؟؟

۵:

از خود راضی نیستم ولی به خودم ۲۰میدم خخخ

۶:

ترپترنترنعنتل آیی سرمT-T

7:

 

بابام بود گفت تو بهم زنگ زدی خخخ

۸:

فقط پاپ و مرتضی پاشایی:)

۹:

من ۴و۷ خخخخ

۱۰:

من یکی عیلیا شوما چی؟؟

تموممم خوف بودن

بازم میزارم

دوشتون دالم

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ ] - [دو شنبه 12 مرداد 1394برچسب:,] - [Reyhaneh]

Copy right TemplateWorld